3CX Addons

Integracja z CRM

Centrala 3CX ma możliwości integracyjne z innymi systemami zewnętrznymi. Jednym z takich rozwiązań są dobrze znane na rynku systemy typu CRM.
Nasz zespół techniczny specjalizuje się w modułach integracyjnych, dzięki którym codzienna praca dziesiątkom firm staje się łatwiejsza, efektywniejsza oraz zaoszczędza czas konsultantom jak i managerom wyższego stopnia.

Zakres możliwej integracji dzielimy na kilka kluczowych funkcjonalności:

1) Dowiedz się, kto dzwoni i otwórz kartotekę klienta przed odebraniem połączenia
Contact Popup – podnoszenie karty klienta CRM w momencie przychodzącego połączenia w 3CX. Jeżeli CRM jest w wersji web’owej.

2) Automatycznie twórz nowe kontakty
Contact Creation – w przypadku braku zapisanego kontaktu w CRM możemy przesłać automatyczne zapytanie o jego utworzenie w trakcie przychodzącego połączenia w 3CX.

3) Szybciej nawiązuj kontakty
Click2Call – kliknij numer kontaktowy w CRM aby wywołać połączenie wychodzące z 3CX

4) Rejestruj połączenia pod rekordem Klienta
Call Journal – po zakończonej rozmowie możemy przekazywać do CRM w karcie klienta informacje podsumowujące o połączeniu.

Posiadamy wieloletnie doświadczenie w integracjach 3CX z CRM. O to przykładowe systemy, które zintegrowaliśmy z centralą 3CX.


WYSYŁAJ I ODBIERAJ SMS W 3CX!



Halo2 jako jedyni w Polsce świadczymy usługę wysyłania i odbierania SMS w 3CX z poziomu webclient oraz softphone.
Stwórz NADPIS i prezentuj się nazwą swojej firmy w SMS ze swoimi Klientami

Dodatkowo posiadamy usługę umożliwiającą przechowywania SMS w karcie Klienta w systemie CRM.

Zobacz jak można korzystać z usługi SMS w obrębie centrali 3CX:
https://www.youtube.com/watch?v=FZ7QiBSP7a8

PRZETESTUJ INNOWACYJNĄ USŁUGĘ GŁOS+SMS DLA 3CX
Przykłady zastosowania voicebota w 3CX:
🏥 Medycyna i weterynaria – oddzwanianie, gdy zwolni się termin
Voicebot automatycznie kontaktuje się z pacjentami z listy rezerwowej, np. gdy ktoś odwoła wizytę:
„Dzień dobry, zwolnił się termin wizyty u dr Kowalskiego w środę o 10:30. Czy chcą Państwo z niego skorzystać?”
W odpowiedzi pacjent może potwierdzić lub odmówić – bez udziału rejestracji.

🛠️ Serwis – przypomnienia i ustalanie szczegółów
Voicebot potwierdza terminy serwisów i zbiera potrzebne informacje:
„Dzień dobry, przypominamy o zaplanowanej wizycie serwisowej. Czy pojazd będzie dostępny w umówionym terminie? Proszę podać numer rejestracyjny.”
Dane są zapisywane w systemie CRM lub ERP.

📦 E-commerce – sprawdzanie statusu zamówienia
Klient dzwoni i zamiast czekać na konsultanta, rozmawia z voicebotem:
„Proszę podać numer zamówienia, a ja sprawdzę jego status.”
Bot komunikuje się z systemem sprzedażowym i odpowiada:
„Zamówienie nr 784912 zostało wysłane wczoraj i powinno dotrzeć jutro.”

🧾 Windykacja – delikatne przypomnienia o płatnościach
Voicebot może automatycznie kontaktować się z klientami zalegającymi z płatnościami:
„Dzień dobry, przypominamy o nieuregulowanej fakturze nr FV/2025/031 z terminem płatności 12 czerwca. Czy chcą Państwo uregulować należność dziś lub ustalić nowy termin?”
Rozmowa może zakończyć się:
przekierowaniem do konsultanta,
potwierdzeniem płatności przez SMS lub wybór daty spłaty głosowo,
automatycznym odnotowaniem reakcji w systemie ERP lub CRM.
Voicebot działa grzecznie, profesjonalnie i bez emocji – minimalizując stres związany z kontaktem w sprawie długu, a jednocześnie skutecznie mobilizując do działania.

📊 Ankiety i zbieranie danych
Po zakończeniu usługi bot może automatycznie zadzwonić i zapytać:
„Czy są Państwo zadowoleni z obsługi? Proszę ocenić w skali od 1 do 5.”
Odpowiedzi są gromadzone do raportów jakości obsługi klienta.
ZAPISZ SIĘ DO NASZEGO NEWSLETTERA
Dołącz do naszego newslettera i bądź na bieżąco z najnowszymi produktami i promocjami Halo2!
Zasubskrybuj
Copyright © 2025 Halo2. All rights reserved.