3CX Addons

Integracja z CRM

Centrala 3CX ma możliwości integracyjne z innymi systemami zewnętrznymi. Jednym z takich rozwiązań są dobrze znane na rynku systemy typu CRM.
Nasz zespół techniczny specjalizuje się w modułach integracyjnych, dzięki którym codzienna praca dziesiątkom firm staje się łatwiejsza, efektywniejsza oraz zaoszczędza czas konsultantom jak i managerom wyższego stopnia.

Zakres możliwej integracji dzielimy na kilka kluczowych funkcjonalności:

1) Dowiedz się, kto dzwoni i otwórz kartotekę klienta przed odebraniem połączenia
Contact Popup – podnoszenie karty klienta CRM w momencie przychodzącego połączenia w 3CX. Jeżeli CRM jest w wersji web’owej.

2) Automatycznie twórz nowe kontakty
Contact Creation – w przypadku braku zapisanego kontaktu w CRM możemy przesłać automatyczne zapytanie o jego utworzenie w trakcie przychodzącego połączenia w 3CX.

3) Szybciej nawiązuj kontakty
Click2Call – kliknij numer kontaktowy w CRM aby wywołać połączenie wychodzące z 3CX

4) Rejestruj połączenia pod rekordem Klienta
Call Journal – po zakończonej rozmowie możemy przekazywać do CRM w karcie klienta informacje podsumowujące o połączeniu.

Posiadamy wieloletnie doświadczenie w integracjach 3CX z CRM. O to przykładowe systemy, które zintegrowaliśmy z centralą 3CX.


WYSYŁAJ I ODBIERAJ SMS W 3CX!



Halo2 jako jedyni w Polsce świadczymy usługę wysyłania i odbierania SMS w 3CX z poziomu webclient oraz softphone.
Stwórz NADPIS i prezentuj się nazwą swojej firmy w SMS ze swoimi Klientami

Dodatkowo posiadamy usługę umożliwiającą przechowywania SMS w karcie Klienta w systemie CRM.

Zobacz jak można korzystać z usługi SMS w obrębie centrali 3CX:
https://www.youtube.com/watch?v=FZ7QiBSP7a8

PRZETESTUJ INNOWACYJNĄ USŁUGĘ GŁOS+SMS DLA 3CX
ZAPISZ SIĘ DO NASZEGO NEWSLETTERA
Dołącz do naszego newslettera i bądź na bieżąco z najnowszymi produktami i promocjami Halo2!
Zasubskrybuj
Copyright © 2025 Halo2. All rights reserved.