3CX Addons

Integracja z CRM

Zautomatyzuj codzienną pracę zespołu i zwiększ efektywność!
System 3CX
oferuje zaawansowane możliwości integracji z popularnymi systemami CRM. Nasz zespół specjalizuje się w tworzeniu modułów, które ułatwiają pracę konsultantom i menedżerom oraz oszczędzają czas.
Kluczowe funkcjonalności integracji z CRM:
📞 Contact Popup – Wiesz, kto dzwoni, zanim odbierzesz
Automatyczne podniesienie karty klienta w systemie CRM (webowym) już w momencie połączenia przychodzącego. Szybki dostęp do danych bez tracenia czasu.
Contact Creation – Tworzenie kontaktu na bieżąco
Brak rekordu w CRM? W trakcie połączenia 3CX wyśle zapytanie o utworzenie nowego kontaktu – bez dodatkowych kliknięć.
☎️ Click2Call – Klikasz i dzwonisz
Po prostu kliknij numer telefonu w CRM, a 3CX natychmiast zainicjuje połączenie wychodzące. Idealne dla działów sprzedaży i obsługi klienta.
🗒️ Call Journal – Rejestr połączeń w CRM
Po zakończeniu rozmowy dane o połączeniu są automatycznie zapisywane w karcie klienta. Masz pełen kontekst każdej rozmowy zawsze pod ręką.
Zrealizowaliśmy integracje 3CX z wieloma systemami CRM
Nasz zespół posiada wieloletnie doświadczenie w implementacji takich rozwiązań.


 Skontaktuj się z nami, jeśli Twój CRM nie jest na liście – stworzymy rozwiązanie dedykowane.

jeśli Twój CRM nie jest na liście – stworzymy rozwiązanie dedykowane.

nasze integracje

Predictive Dialer

SIP Caller to narzędzie do automatyzacji połączeń telefonicznych, integrujące się z systemami VoIP, jak 3CX czy Asterisk.
Umożliwia prowadzenie kampanii z dialerem predykcyjnym, wykrywaniem sekretarek i odtwarzaniem komunikatów. Intuicyjny interfejs pozwala monitorować kampanie w czasie rzeczywistym i generować raporty. Sprawdza się w każdej kampanii wychodzącej, ankietach i windykacji.
Oferuje funkcje takie jak odtwarzanie komunikatów, zbieranie odpowiedzi DTMF oraz przekierowywanie połączeń do kolejek w systemie telefonicznym

Dowiedz się więcej
INTEGRACJ Z CRM I ERP
INTEGRACJ Z CRM I ERP
🔹Automatyczne aktualizowanie statusów klientów, historii połączeń oraz przypisanie rozmów do odpowiednich projektów.
🔹Integracja z najpopularniejszymi systemami CRM, takimi jak Salesforce, Zoho CRM, HubSpot oraz systemami ERP.
OMINCHAnNEl
OMINCHANNEl
🔹Obsługuje zarówno połączenia głosowe (SIP), jak i inne formy komunikacji np. SMS.
🔹Integracja z popularnymi narzędziami CRM, umożliwiająca synchronizację kontaktów oraz historii rozmów.
Bezpieczeństwo 
Bezpieczeństwo
🔹Szyfrowanie end-to-end połączeń głosowych oraz danych użytkowników.
🔹Opcje kontroli dostępu i audytów, umożliwiające zarządzanie uprawnieniami użytkowników.
Skalowalność i elastyczność
Skalowalność i elastyczność
🔹Do 256 połączeń równoczesnych
🔹Do 5 systemów telekomunikacyjnych
🔹Interfejs API REST
kampania w 3 krokach
kampania w 3 krokach
🔹Skonfiguruj połączenie z systemem telefonicznym
🔹Zdefiniuj przepływ połączeń, korzystając z predefiniowanych szablonów lub naszego projektanta wizualneg
🔹Prześlij numery, pod które chcesz zadzwonić
zaawansowane raporty
zaawansowane raporty
🔹Współpraca z narzędziami BI do tworzenia niestandardowych raportów i analiz na potrzeby zarządzania kampaniami.
🔹Dashboardy i wykresy umożliwiające wizualizację danych i lepszą kontrolę nad przebiegiem kampanii.


WYSYŁAJ I ODBIERAJ SMS W 3CX!

Wysyłaj i odbieraj SMS bezpośrednio z 3CX Webclienta i aplikacji softphone – szybko, wygodnie i w pełni profesjonalnie.

Halo2 to jedyny operator w Polsce oferujący pełną obsługę SMS w ramach centrali 3CX.

Wiadomości SMS są automatycznie zapisywane w karcie Klienta w CRM, co pozwala zachować pełną historię kontaktu – głosowego i tekstowego – w jednym miejscu.

Wyróżnij się, podpisując swoje wiadomości nazwą firmy zamiast przypadkowego numeru (NADPIS SMS).

Co zyskujesz?

Własny nadpis SMS (nazwa firmy zamiast numeru)

Integracja z CRM – SMS trafia do historii kontaktu

Wysyłka i odbiór z 3CX Webclient / Softphone

Usługa dostępna tylko w Halo2

co zyskujesz wdrażając VOICebot?

Automatyzacja rozmów głosowych z klientami pozwala skrócić czas obsługi, odciążyć pracowników i poprawić dostępność infolinii 24/7. Voicebot natychmiast odbiera połączenia, prowadzi naturalne dialogi, rozpoznaje intencje rozmówcy i przekierowuje sprawy do odpowiednich działów. To oszczędność czasu, niższe koszty i lepsze doświadczenie klienta – niezależnie od pory dnia.
Transkrypcja nagrań rozmów z oceną sentymentu 
Transkrypcja nagrań rozmów 
Automatyczny zapis rozmów telefonicznych – słowo po słowie.Oceniamy emocje klienta – czy był zadowolony, neutralny czy niezadowolony.
Wszystko w czytelnej formie tekstu, bez konieczności odsłuchiwania nagrań.
Pomaga w ocenie jakości obsługi i pracy zespołu.
Ankiety i zbieranie danych
Ankiety i zbieranie danych
Po zakończeniu usługi bot może automatycznie zadzwonić i zapytać:
„Czy są Państwo zadowoleni z obsługi? Proszę ocenić w skali od 1 do 5.”
Odpowiedzi są gromadzone do raportów jakości obsługi klienta.
Medycyna i weterynaria
Medycyna i weterynaria
Oddzwanianie, gdy zwolni się termin.
Voicebot automatycznie kontaktuje się z pacjentami z listy rezerwowej, np. gdy ktoś odwoła wizytę
W odpowiedzi pacjent może potwierdzić lub odmówić – bez udziału rejestracji.
serwis
serwis
Voicebot potwierdza terminy serwisów i zbiera potrzebne informacje:
„Dzień dobry, przypominamy o zaplanowanej wizycie serwisowej. Czy pojazd będzie dostępny w umówionym terminie? Proszę podać numer rejestracyjny.”
Dane są zapisywane w systemie CRM lub ERP.

e-commerce
e-commerce
Klient dzwoni i zamiast czekać na konsultanta, rozmawia z voicebotem:
„Proszę podać numer zamówienia, a ja sprawdzę jego status.”
Bot komunikuje się z systemem sprzedażowym i odpowiada:
„Zamówienie nr 784912 zostało wysłane wczoraj i powinno dotrzeć jutro.”
Windykacja
Windykacja
Przypomnienia o płatnościach
Voicebot może automatycznie kontaktować się z klientami zalegającymi z płatnościami.
Rozmowa może zakończyć się:
przekierowaniem do konsultanta,
potwierdzeniem płatności przez SMS lub wybór daty spłaty głosowo.

Usługa Halo2 Direct Routing




Usługa Halo2 Direct Routing jest oparta na oprogramowaniu Session Border Controller, który umożliwia wielu punktom końcowym SIP płynną komunikację między sobą.

Nasz kreator konfiguracji zapewnia wiele sposobów realizacji różnych scenariuszy, w których nasza usługa może być używana w Microsoft Teams Direct Routing, Zoom Phone, u operatorów SIP, bram SIP i central PBX lub dowolnej ich kombinacji.

Usługa Halo2 Direct Routing działa jako interfejs dla dowolnej liczby punktów końcowych SIP, takich jak telefony SIP, centrale PBX SIP, a także dostawcy SIP. Konwertuje informacje o portach i katalogach, zapewnia bezpieczne połączenia, trasuje ruch sesji, integruje katalogi LDAP, a także przepisuje numery połączeń.

Wykorzystaj naszą usługę i swoje numery do dzwonienia przez MS TEAMS!

ZAPISZ SIĘ DO NASZEGO NEWSLETTERA
Dołącz do naszego newslettera i bądź na bieżąco z najnowszymi produktami i promocjami Halo2!
Zasubskrybuj
Copyright © 2025 Halo2. All rights reserved.