3CX v16, nowa Alpha 2 już dostępna!
Myślałeś, że skończyły się już aktualizacje 3CX 16? Jeszcze nie! Właśnie wydana wersja 3CX v16 Alpha 2 zawiera jeszcze więcej nowości dla wszystkich. Zrób sobie prezent na święta i przetestuj nową edycję. Czytaj dalej i wracaj po więcej!
Web Client… odnowiony
W końcu! Możesz skonfigurować własne bloki BLF z poziomu ustawień WebClient bez interwencji administratora. Ta długo oczekiwana funkcjonalność umożliwia konfigurację i zarządzanie BLF zgodnie z Twoimi upodobaniami. Wystarczy, że po dokonaniu zmian Twój telefon stacjonarny zostanie zrestartowany i załaduje automatycznie nowe ustawienia.
Zaktualizowany WebClient v16 zawiera również nowe, ujednolicone widoki „Switchboard” do monitorowania i zarządzania wszystkimi połączeniami i kolejkami, w tym:
- Skróty dla menadżera do logowania i wylogowywania agentów z kolejek
- Informacje dotyczące statusu agenta oraz indywidualne statystyki połączeń
- Informacje analityczne i statystyki dla wszystkich połączeń i kolejek
Rozszerzona integracja
Wiedzieliśmy, że to ważne aby móc rejestrować połączenia w systemie aby umożliwić późniejszą edycję kontaktów z poziomu CRM. 3CX udostępnia odpowiednie funkcjonalności do tego zadania. Koniec z przełączaniem kart i aplikacji aby dodać nowy kontakt. 3CX zrobi to za Ciebie!
3CX Instance Manager – zarządzaj wieloma instalacjami 3CX
W 3CX v16 wprowadziliśmy nowy, opcjonalny menadżer instancji aby umożliwić 3CX i autoryzowanym Resellerom bezpiecznie i przejrzyście monitorować i zarządzać wieloma instalacjami 3CX na bazie systemów Linux. Rozwiązanie jest bezpłatne! Inspiracją były nasze wewnętrzne narzędzia, monitorowane systemy mogą być aktywnie monitorowane, sprawdzane pod kątem wykorzystanych zasobów czy też aktualizowane i poprawiane w zakresie znanych problemów. Włączenie Instance Manager’a nie wymaga dodatkowej konfiguracji sieci czy firewall’a co przekłada się na wyższą niezawodność i stabilność działania. Ponieważ zawsze cenimy sobie prywatność to masz pełną kontrolę nad tym co jest udostępniane i zarządzanie przez usługę.
Ta funkcjonalność jest całkowicie opcjonalna a jej uruchomienie zależy od administratora systemy telekomunikacyjnego.
Zaktualizowaliśmy też usługę transkrypcji poczty głosowej, jest teraz bardziej niezawodna. Przenieśliśmy ją do Google Speech ze względu na wycofywane usługi Microsoft Bing Speech Services. Zapraszamy do przewodnika „3CX Voicemail Transcription”, aby uruchomić usługę przekształcającą pierwszą minutę nagrania poczty głosowej w wiadomość e-mail.
Mocne aktualizacje
Nowy 3CX v16 Alpha 2 wprowadza znaczące aktualizacje wydajności i bezpieczeństwa oraz wsparcie dla HTTPS/2 w najnowszej wersji serwera Nginx zapewniając jednocześnie kompatybilność wsteczną ze starszymi klientami i urządzeniami. Dla specjalistów oznacza to odczuwalne zwiększenie wydajności 3CX.
Funkcje importu zostały rozszerzone o DID’y, przypisane do SIP Trunk. Upraszcza to konfigurację centrali umożliwiając importowanie kont wewnętrznych z przypisaniem im numerów DID za pośrednictwem jednego pliku CSV.
Upewnij się, że jesteś na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami takimi jak zapowiedzi systemowe. Aby w pełni wykorzystać możliwości nowego IVR pobierz odpowiadający Ci zestaw zapowiedzi „Settings” -> „System Prompts” -> „Updates”.
Znane problemy i wymagania
- Podgląd obrazów dla funkcji „Czat” nie jest jeszcze obsługiwany w instalacjach opartych na systemie Linux
- Przejście z Microsoft Bing do Google Speech dla usługi transkrypcji poczty głosowej wymaga wygenerowania nowego klucza Google API i zastąpienia nim dotychczas używanego
- BLF w WebClient nie są poprawnie wyświetlanie w przeglądarce Firefox z powodu ostatnich aktualizacji przeglądarek, które zostaną uwzględnione w wydaniach Beta
- Instance Manager nie jest dostępny dla instancji wykorzystujących failover lub tryb hostowania
Ważne!
Wersja Alpha powinna być instalowana tylko w celach testowych – nigdy na systemach produkcyjnych – ponieważ później nie może być zaktualizowana do wersji Beta lub Release. Wersje Alpha nie są objęte wsparciem SLA.